Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 4 mei 2014

Knitting update


Hiya girlz,
Hoikes meiden ,

Na een hele hoop gedoe met Blogger ben ik er eindelijk weer , ik kon meer dan een week gewoon geen enkele foto uploaden , grrrrrrrr , en wat is een blog zonder foto's ??  Niks, noppes nada , althans in mijn ogen :-)



De sokken voor hubbie zijn klaar , gebreid van Regia Wellen , met dpn 2.5 , Regia vind ik nog steeds heerlijke wolletjes om mee te breien !!

Mijn Take 5 zijn bijna klaar , die kunnen misschien morgen op de foto ......... en aan de trui ben ik eerlijk gezegd ook al begonnen , maar nu zit ik weer te twijfelen of ie wel breed genoeg is , hahahaha



En dit is de eerste zomer manicure, al zit ik hier met een wollen trui en gebreide sokken te verrekken van de kou !!  LOL

Thanks for looking !!
hugs, Patti

4 opmerkingen:

ineke zei

meneer T loopt er weer picobello bij!
en ja ik heb het ook steeds zo koud nog.. vooral sávonds en snachts.
slaap nog in antiaanrandingspak ipv bloot en een omslagdoek om op de bank!
ben benieuwd hoe je trui wordt.

miek zei

die ineke met haar pak hahahaha
ja, ik vind het ook vaak nog koud en heb lekker gebreide sokken aan.
ik vind die regia wol ook goed van goede kwaliteit. ook ik ben benieuwd naar je trui en vind de sokken mooi geworden.
groetjes miek

Willy zei

Je hebt weer een paar mooie sokken af. Inderdaad, Regia is hele fijne wol behalve de cremekleurige; die is gewoon slecht. (ik had zoveel moeite gedaan met een ajourpatroon erin en weinig plezier van gehad).

Leuke nagels, heb je gelnagels?

Groetjes,
Willy

Hobbyrita zei

De sokken zijn weer prachtig geworden, Regia sokkenwol is ook hier 1 van de favoriete sokkenwolletjes! Benieuwd naar je andere sokken en de trui.
Grtjes, rita.